Η Coca-Cola μπαίνει δυναμικά στην αγορά γάλακτος, καθώς προχωράει στην προώθηση ενός προϊόντος που μπορεί να έχει τσιμπημένη τιμή, εντούτοις φιλοδοξεί να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο.
Όπως αναφέρει ο Guardian, το γάλα θα ονομάζεται «Fairlife» και, κατά τα φαινόμενα, θα πωλείται σε διπλάσια τιμή από τις υπόλοιπες ανταγωνιστικές συσκευασίες. Το γάλα αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην αγορά τον Δεκέμβριο, με την επικεφαλής της Coca-Cola Βόρειας Αμερικής, Sandy Douglas, να αναφέρει σε συνέδριο της Morgan Stanley ότι θα πρόκειται για γάλα πολυτελείας.
Το γάλα δεν θα περιέχει λακτόζη, θα έχει 50% περισσότερη πρωτεΐνη και ασβέστιο από το κανονικό γάλα, ενώ θα έχει και 30% λιγότερη ζάχαρη. Η γεύση του είναι καλύτερη από το απλό γάλα, αν και θα έχει διπλάσια τιμή από το γάλα σε χάρτινη συσκευασία, σημειώνει η Douglas.
Το νέο γάλα θα προέρχεται από ειδικές φάρμες, ενώ θα περνάει από ειδικό φιλτράρισμα. Πρόκειται για την αρχή μίας επένδυσης σε βάθος, στην οποία η Coca-Cola φαίνεται πως πιστεύει πολύ. «Θα επενδύσουμε στο γάλα και αν και στην αρχή δεν αναμένουμε να βρέχει λεφτά από τον ουρανό, στη συνέχεια θα γίνει και αυτό, όπως έγινε και με τους χυμούς πορτοκάλι», αναφέρει, μεταξύ άλλων, η Douglas.
Πηγή: iefimerida.gr