Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η μητρική εταιρεία για το τελευταίο οικονομικό έτος (1η Δεκεμβρίου 2013-30 Νοεμβρίου 2014), οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα ανήλθαν σε 1,327 εκατ. σουηδικές κορόνες (περίπου 141 εκατ. ευρώ), καταγράφοντας άνοδο, χωρίς να συνυπολογίζεται ο ΦΠΑ, 35% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 (29%, αν τα ποσά υπολογιστούν σε ευρώ).
Η άνοδος αυτή οφείλεται και στην οργανική ανάπτυξη της αλυσίδας, η οποία στο τέλος του Νοεμβρίου του 2014 αριθμούσε 30 καταστήματα, έχοντας προσθέσει 3 νέα σημεία στο δίκτυό της. Επίσης, πραγματοποίησε μετεγκαταστάσεις και συγχωνεύσεις, καθώς συνολικά παρουσίασε 7 νέα καταστήματα, ολοκλήρωσε όμως την παρουσία 4 φυσικών σημείων. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία συνεχίζει την πορεία ανάπτυξής της στην ελληνική αγορά, καθώς τον Δεκέμβριο παρουσίασε νέο κατάστημα στην Καλαμάτα.