Αναρτήθηκε: 25 Σεπτεμβρίου, 2014 στις 21:02
Τις μεθοδεύσεις που ακολουθεί η Forthnet καταγγέλλει μέσω του newsrebel ένας αναγνώστης μας, σύμφωνα
με τον οποίο η εταιρεία, τον κρατούσε «εγκλωβισμένο» προκειμένου να μην υπογράψει συμβόλαιο με άλλη εταιρεία.
Ο αναγνώστης μας προσπαθούσε επί ένα ολόκληρο μήνα να μάθει τον αριθμό βρόχου, που αντιστοιχεί στο τηλέφωνο του, καθώς δεν είχε μείνει ευχαριστημένος με τις προσφερόμενες υπηρεσίες της Forthnet.
Οι μεθοδεύσεις της εταιρείας, ωστόσο, τον εμπόδιζαν να συνάψει συμβόλαιο με άλλη τηλεφωνική εταιρεία, αφού είχαν φροντίσει να διαγράψουν από τον αναλυτικό λογαριασμό τον αριθμό βρόχου. Κάθε φορά που προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και συγκεκριμένα το τμήμα της τεχνικής υποστήριξης, περίμενε στο τηλέφωνο για… ώρες.
Οι υπάλληλοι της εταιρείας εφεύρισκαν συνεχώς δικαιολογίες προκειμένου να μην τον αφήσουν να μεταβεί σε άλλη εταιρεία.
Με την δικαιολογία ότι δεν είναι οι αρμόδιοι για να τον εξυπηρετήσουν και ότι δεν έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του, τον παρέπεμπαν από το ένα τμήμα στο άλλο, με αποτέλεσμα ο πελάτης να βρίσκεται συνεχώς στην…. αναμονή.
Ενώ ο ίδιος επέμενε να του δώσουν τον αριθμό βρόχου, οι υπάλληλοι της Forthnet τον ενημέρωναν για το φθηνό πακέτο που προσφέρει η εταιρεία και για διάφορες άλλες υπηρεσίες… Η εκπρόσωπος της Forthnet έφθασε μάλιστα να ρωτήσει τον αναγνώστη μας γιατί θέλει τόσο πολύ να μάθει τον αριθμό βρόχου, καθώς αντιλήφθηκε ότι θέλει να αποχωρήσει από την εταιρεία.
Όταν τελικά μεταπήδησε στην άλλη εταιρεία και διηγήθηκε το περιστατικό σ’ ένα εκπρόσωπο της, τον ενημέρωσε ότι η εν λόγω πρακτική είναι συνηθισμένη, ώστε να αναστείλουν την φυγή πελατών.
Εδώ σχολιάζεις εσύ!
Tο newsrebel.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
comments powered by Disqus