Η VW ανακοίνωσε την εξέλιξη ενός 1.000άρη τρικύλινδρου κινητήρα TSi με απόδοση 272 ίππων, που βασίζεται στην τεχνολογία του Polo rally car.
Θέλοντας να δείξει τη δυναμική των κινητήρων εσωτερικής καύσης, η VW ανακοίνωσε στο 36ο διεθνές συμπόσιο κινητήρων της Βιέννης ότι εξελίσσει μια κινητήρια μονάδα που βασίζεται στο σημερινό τρικύλινδρο σύνολο των 999 κ.εκ. τενχολογίας TSi και θα έχει τη δυνατότητα απόδοσης ισχύος 272 ίππων και ροπής 270 Nm. Σήμερα, αυτό το επίπεδο απόδοσης επιτυγχάνεται από πολύ προηγμένα σύνολα 1.6 και 2.0 λίτρων. Τα στοιχεία που θα επιτρέψουν στον κινητήρα αυτό να φτάσει στο δυσθεώρητο ύψος απόδοσης στο άμεσο μέλλον, παρουσιάστηκαν από τον Dr. Heinz-Jakob Neußer, διευθυντή εξέλιξης κινητήρων της VW και μέλος του διοικητικού συμβουλίου και δεν είναι άλλα από την επαναστατική τεχνική σκλήρυνσης των μεταλλικών επιφανειών με laser και το e-booster, ηλεκτρικό turbo δηλαδή που θα συνεργάζεται παράλληλα με το συμβατικό καυσαερίων για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Ειδικότερα η πρωτοποριακή τεχνική για τη σκλήρυνση των κινούμενων μερών του κινητήρα με laser θα μειώσει δραματικά τις τριβές στο εσωτερικό του, αυξάνοντας κάθετα τόσο την απόδοση, όσο και την οικονομία. Σύμφωνα με τη VW, αυτή τη στιγμή υπάρχει η δυνατότητα μαζικής χρήσης της τεχνολογίας, η οποία μάλιστα θα μειώσει και το κόστος παραγωγής καθώς θα απαλειφθεί η χρήση η φθορά των συμβατικών μηχανών κατεργασίας της επιφάνειας του μετάλλου.
Στο ίδιο συμπόσιο παρουσιάστηκε και ο νέος W12 TSi κινητήρας με χωρητικότητα 6.0 λίτρων και απόδοση 608 ίππων, ο οποίος σύμφωνα με την VW είναι ο πιο οικονομικός δωδεκακύλινδρος στην πολυτελή κατηγορία αυτοκινήτων με εκπομπές CO2 μόλις 250 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός περιλαμβάνει πολλές καινοτομίες τόσο στον τομέα της καύσης, όσο και στον έλεγχο του μίγματος και προορίζεται για το επόμενο Audi A8, τις Bentley και φυσικά την Bugatti Chiron.
Πηγή: gazzetta.gr