Το νέο supercar της ιαπωνικής μάρκας θα κοστίζει στην Ευρώπη γύρω στις 160.000 ευρώ και θα εφοδιάζεται με έναν V6 Biturbo βενζίνης και με τρεις ηλεκτροκινητήρες!
Κανένα άλλο ιαπωνικό μοντέλο δεν σοκάρισε ίσως τόσο πολύ τους Ευρωπαίους, όσο το Honda NSX πρώτης γενιάς. Πρώτα απ΄ όλα εξαιτίας της τσουχτερής τιμής του, κάτι πολύ ασυνήθιστο για ένα μοντέλο made in Japan το 1990. Και δεύτερον, επειδή η Honda τόλμησε να λανσάρει ένα supercar με ξεκάθαρο δικό του χαρακτήρα και τόσο μπροστά από την εποχή του, ώστε να μη χρειάζεται να αντιγράψει καμία Ferrari ή Lamborghini.
Το 2016 ετοιμάζεται να ρίξει η Honda στον αγώνα το νέο NSX. Ένα μοντέλο με φιλοδοξίες που αγγίζουν τα άστρα, καθώς θα αντιμετωπίσει βαριά ονόματα από τον χώρο των σπορ αυτοκινήτων, όπως τη Ferrari 458 ή την Porsche 911. Υπολογίζεται, ότι το ιαπωνικό supercar θα κοστίζει στην Ευρώπη γύρω στις 160.000 ευρώ, αν και η σημαντικότερη αγορά του θα είναι η αμερικανική, όπου θα κυκλοφορήσει όμως με το σηματάκι της μάρκας Acura.
Το πακέτο των κινητήρων δικαιολογεί την τσουχτερή τιμή του νέου NSX. Στο πίσω μέρος συνυπάρχουν ένας V6 Biturbo βενζινοκινητήρας 3,5 λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας, των οποίων η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Για τον μπροστινό προβλέπονται δύο πρόσθετοι ηλεκτροκινητήρες, ενώ για να αντισταθμίσει η Honda το επιπλέον βάρος των μοτέρ και των μπαταριών κατασκεύασε το σασσί και το αμάξωμα από αλουμίνιο. Όσο για το σύνολο της ισχύος, αυτή θα ξεπερνά αισθητά τους 500 ίππους, ενώ το σαζμάν θα είναι αυτόματο τύπου διπλού συμπλέκτη με εννέα ταχύτητες.
Επίσης στο εσωτερικό έγιναν μεγάλες προσπάθειες για να περιοριστεί στο ελάχιστο ο αριθμός των χειριστηρίων και των διακοπτών. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφόρων προγραμμάτων, ένα από τα οποία θα επιτρέπει στο νέο NSX να κινείται μόνον με τη χρήση των τριών ηλεκτροκινητήρων.