Η Mercedes δεν πιανόταν και ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε την έβδομη pole position αν και είχε τετακέ στο φινάλε των κατατακτηρίων δοκιμών της Αυστρίας, όπως και ο δεύτερος Ρόσμπεργκ. Τρίτος ο Φέτελ, έκπληξη με αποκλεισμό Ραϊκόνεν από το Q1.
Παρά την όποια προσπάθεια του Σεμπάστιαν Φέτελ, η Mercedes δεν πιανόταν, ακόμα κι αν αμφότεροι οι πιλότοι της είχαν τετακέ στο φινάλε των κατατακτηρίων δοκιμών της Αυστρίας. Ο Λιούις Χάμιλτον στην πρώτη στροφή και ο Νίκο Ρόσμπεργκ στην όγδοη, τη στιγμή που οι δυο τους μάχονταν για την pole position.
Αυτή κατέληξε στον Βρετανό, ο οποίος εκείνη τη στιγμή ήταν μπροστά από τον Γερμανό, και ήταν η έβδομη στη σεζόν, με τα «ασημί βέλη» να κάνουν το 1-2 και να μην πτοούνται από την καλή απόδοση της Ferrari.
Έτσι, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έμεινε τρίτος, ενώ παράλληλα φρόντισε να… σώσει ελαστικά ενόψει του αυριανού αγώνα, κάτι που φάνηκε ξεκάθαρα από το γεγονός ότι έκανε μόλις 21 γύρους, ενώ οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ μέτρησαν 30 και 31, αντίστοιχα.
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής ελπίζει σε καλή στρατηγική, ενώ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα συμβεί σε περίπτωση βροχής, η οποία απλά έβρεξε την πίστα στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και απουσίασε από τις κατατακτήριες. Όσο για τον έτερο πιλότο της Scuderia, ο Κίμι Ραϊκόνεν απότελεσε την έκπληξη της διαδικασίας.
Οι χρόνοι μειώνονταν όλο και περισσότερο, οι διαφορές ήταν πολύ μικρές και η επιλογή ήταν ο Iceman να μπει στα πιτς και να μην κάνει τελευταία προσπάθεια, κάτι που πλήρωσε με αποκλεισμό από το Q1.
Από εκεί και πέρα, τον Φέτελ ακολούθησαν οι Φελίπε Μάσα, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Βαλτέρι Μπότας, Μαξ Φερστάπεν, Ντανιίλ Κβιάτ, Φελίπε Νασρ και ο Ρομάν Γκροζάν συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα δίχως να κάνει χρόνο στο Q3.
Εκτός αυτής έμειναν οι Παστόρ Μαλντονάντο, Μάρκους Έρικσον, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, Φερνάντο Αλόνσο, ενώ πλην του Ραϊκόνεν από το Q1 αποκλείστηκαν και οι Σέρχιο Πέρεζ, Τζένσον Μπάτον, Ρομπέρτο Μέρχι, Γουίλ Στίβενς δίχως κάποιος να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το 107%.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι οι έξοδοι ήταν αρκετοί καθ” όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, καθώς και ότι οι πιλότοι της McLaren έχουν από ποινή 25 θέσεων, ενώ αυτοί της Red Bull από μία των δέκα.
Ο λόγος η αλλαγή κινητήρων, που είναι οι πέμπτοι στη σεζόν (το όριο είναι τέσσερις), με την ομάδα του Γουόκινγκ να αλλάζει και αρκετά στοιχεία της μονάδας ισχύος. Κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρξουν ανακατατάξεις στο γκριντ του αυριανού αγώνα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Χάμιλτον Mercedes 1:12.218 1:09.062 1:08.455 30 γύροι
Ρόσμπεργκ Mercedes 1:10.976 1:08.634 1:08.655 31 γύροι
Φέτελ Ferrari 1:11.184 1:09.392 1:08.810 21 γύροι
Μάσα Williams 1:11.830 1:09.719 1:09.192 27 γύροι
Χούλκενμπεργκ Force India 1:11.319 1:09.604 1:09.278 22 γύροι
Μπότας Williams 1:11.894 1:09.598 1:09.319 26 γύροι
Φερστάπεν Toro Rosso 1:11.307 1:09.631 1:09.612 28 γύροι
Κβιάτ Red Bull 1:12.092 1:10.187 1:09.694 32 γύροι
Νασρ Sauber 1:12.001 1:09.652 1:09.713 29 γύροι
Γκροζάν Lotus 1:11.821 1:09.920 22 γύροι
Μαλντονάντο Lotus 1:11.661 1:10.374 22 γύροι
Έρικσον Sauber 1:12.388 1:10.426 20 γύροι
Σάινθ Τζούνιορ Toro Rosso 1:11.158 1:10.465 23 γύροι
Ρικιάρντο Red Bull 1:11.973 1:10.482 19 γύροι
Αλόνσο McLaren 1:12.508 1:10.736 22 γύροι
Πέρεζ Force India 1:12.522 13 γύροι
Μπάτον McLaren 1:12.632 12 γύροι
Ραϊκόνεν Ferrari 1:12.867 10 γύροι
Μέρχι Marussia 1:14.071 12 γύροι
Στίβενς Marussia 1:15.368 11 γύροι
Q1 107%: 1:15.944
Πηγή: gazzetta.gr